مسائل قابل توجه زمان اسباب کشی

مطالبی که در زمان اسباب کشی باید به آنها توجه کنیم!

شاید بتوان اسباب کشی را در دسته کارهای سخت قرار داد ،زیرا نیاز به یک زمانبندی و هماهنگی دقیق است تا بتوان کمی از آشوب های آن را کاهش داد.در زیر مطالبی را به شما ارائه می دهیم که بتوانید، از پس این غول بزرگ برآیید!

• یادداشت برداری: یکی از روش هایی که برای اکثر کارها به ما پیشنهاد می دهند انجام یادداشت و برنامه ریزی برای امور آتی مان است.با این کار یک مسیر و یک زمانبندی برای خودمان ترسیم می کنیم.

در واقع پیش خودمان یک دو دوتا ،چهار تایی می کنیم که ببینیم کجای مسیر قرار داریم چقدر با پایان راه فاصله داریم و برای رسیدن به انتهای مسیر چه کارهایی باید انجام دهیم. در اسباب کشی وسایلمان هم به یک چنین یادداشتی نیازمندیم .بعد از یادداشت برداری نوبت به مرحله اجرا می رسد.

• انتخاب یک گروه و یک موسسه باربری معتبر می تواند به شما کمک کند برخی از مسئولیت های خود را در قبال دادن هزینه به دوش آنها واگذار کنید و همچنین وظیفه بیمه کردن وسیله های شما را به عهده می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند حداقل، خسارت مالی شما را جبران نماید.

• برای اینکه بتوانید وسیله های خود را پس از انجام کار به راحتی پیدا کنید و یک زمان طولانی را صرف پیدا کردن آنها نکنید (وسایل شستشو،وسایل آشپزی ،اتو،چای ساز،شناسنامه و…) باید به دقت روی جعبه هر کدام به طور خوانا اسمشان را یاداشت کنید و به کارگران بگویید یک جای مشخص از ماشین را به آنها اختصاص دهند.

• سعی کنید زمانی کار اسباب کشی را انجام دهید که کارگران انرژی بیشتری داند.مثلا اول صبح…

• به هر کس از اعضای خانواده و از جمله ازفرزندان خود مسئولیتی بدهید.حداقل آنها می توانند وسایل کوچک اتاق خود ،کتاب ها،مجسمه های خود و…را درون کارتن های مناسب بسته بندی اثاثیه قرار دهند.

• بستن طناب به جعبه ها و محکم کردن آنها ،می تواند کار حمل را برای شما راحت تر کند.

• قبل ورود به مکان جدید سعی کنید وسایل قبلی را تا جایی که می توانید تمیز کنید بعد نسبت به انتقال آنها اقدام کنید.

• برای آنکه وسایل چوبیتان (میز ،کمد،صندلی و…) صدمه و آسیب نبیند و دچار خراش نشود می توانید به کمک فوم و یا پلاستیک های حبابی آنهارا محافظت کنید.

• برای اینکه فرش هایتان کثیف نشود،سعی کنید فرشهایتان را درون یک پارچه یا نایلونی بپیچید.

• بهتر است روی جعبه هایی که بسته بندی کرده اید کاغذی حاوی خلاصه ای از وسایل داخل جعبه را یادداشت کنید تا به راحتی بتوانید وسیله هایتان را پیدا کنید.

• در پایان کار اگر ازخدمات ارائه شده توسط شرکت رضایت نداشتید می توانید شکایت و نارضایتی خود را به شرکت مورد نظر اعلام کنید.شاید برای این اعلام شکایت برای شما سودی نداشته باشد اما باعث می شود آن شرکت سعی کند نواقص خود را رفع کند.

برچسب ها: باربری , بسته بندی اثاثیه , حمل بار , اسباب کشی , اتوبار , باربری در تهران , حمل و نقل ,

[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 21 آذر 1396 ] [ 23:02 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]