شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

باربری و اسباب کشی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

روش های مفید کم کردن هزینه اسباب کشی

هزینه اسباب کشی با توجه به استفاده از شرکت های باربری بالاست، اگر می خواهید اسباب کشی کنید و به دنبال کم کردن هزینه های اسباب کشی تان هستید مطلب زیر را بخوانید.

راههای کاهش هزینه اسباب کشی

اسباب کشی یکی از کارهای سخت و وقت گیر و پر استرس است که علاوه بر خستگی و زمان بر بودن هزینه بالایی هم دارد، تماس با شرکت های حمل و نقل و کمک گرفتن از آنها برای اسباب کشی هزینه زیادی را به شما تحمیل می کند.پس اگر بخواهید بدون استفاده از شرکت های باربری اسباب کشی کنید باید نکاتی را بدانید و از آنها استفاده کنید تا هم هزینه ها را کاهش دهید و هم فشار زیادی را متحمل نشوید.

کم کردن وسایل

اگر وسایل تان زیاد باشد تعداد دفعاتی که مجبورید از خانه ی قبلی به خانه ی جدیدتان بروید زیاد می شود. علاوه بر این باید پول زیادی برای بنزین بپردازید و وقت زیادی هم صرف کنید. برای اینکه تعداد دفعات رفت و آمدتان را کاهش دهید- بدون اینکه یک کامیون برای بردن وسایل اجاره کنید- باید وسایل غیر ضروری تان را کم کنید. زمانی که مشغول جمع کردن وسایل تان برای اسباب کشی هستید، هر چیزی در وسایل شخصی تان که لازم ندارید را کنار بگذارید. می توانید آنها را به کسی که نیاز دارد بدهید و یا دور بیندازید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و هزینه هایتان می شود.

کمک گرفتن از دوستان

به جز زمانی که فقط یک چمدان با خودتان می برید و نه چیز دیگری، مجبور نیستید که همه ی کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید. برای جا به جا کردن، بارگیری و بسته بندی وسایل مطمئناً به کمک احتیاج دارید. کمک گرفتن از شرکت های باربری و استفاده از باربرهای حرفه ای آسان ترین و کم استرس ترین راه برای انجام این کار است؛ اما در عین حال پرهزینه ترین هم هست. با کمک گرفتن از چند نفر از دوستان تان در بسته بندی اثاثیه ، بارگیری و بردن به خانه ی جدید و باز کردن و حتی چیدن، هزینه هایتان کاهش می یابد. دوستان تان معمولاً از کمک به شما خوشحال خواهند شد و اسباب کشی برای شما و آنها ساده تر و سرگرم کننده خواهد بود. به جای پرداخت ساعتی پول به کارگران باربری، می توانید به دوستان تان فقط نهار و کمی نوشیدنی بدهید.

اجاره کردن کامیون

اگر حتماً باید یک کامیون اجاره کنید، از قبل برای این کار برنامه ریزی کنید که تا جایی که امکان دارد در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. حتماً با چندین شرکت صحبت کنید و گزینه ای را انتخاب کنید که هزینه ی کمتری داشته باشد. در صورت امکان اسباب کشی تان را در روزی انجام دهید که هزینه ی اجاره ی کامیون در آن روز کمی کمتر باشد. نرخ اجاره معمولاً در تعطیلات آخر هفته بالاتر می رود؛ بنابراین بهتر است اسباب کشی را در طول هفته انجام دهید. زمانی که وسایل تان را در کامیون قرار می دهید، کاری کنید که تمام آنها در یک سری جا داده شوند و نیازی نباشد که بقیه ی وسایل را در یک سری دیگر منتقل کنید. زیرا رفت و برگشت کامیون به معنای مسافت بیشتر و سوخت بیشتر و در نتیجه هزینه ی بالاتر است.

باربری در محدوده گیشا

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و اداری در محدوده گیشا ( کوی نصر ) را با سرویسهای مجهز و مدرن زیبابار تهران تجربه کنید.

اتوبار گیشا

شرکت حمل و نقل و باربری زیبا بار تهران با رزومه ای منحصر به فرد و درخشان و تحت نظارت اتحادیه و باربری بزرگ شمیرانات مشتری مداری و رعایت حقوق شما شهروندان گرامی را مهمترین مسئولیت خود میداند و تمامی تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا خاطره ای خوش از خود برجای بگذارد.

اگر قصد اسباب کشی و باربری در گیشا - کوی نصر - را دارید کادر حرفه ای اسباب کشی اداری و منزل همراه پرسنل ماهر بسته بندی اثاثیه با یک تماس در خدمت شما خواهد بود.

باربری گیشا با بیش از 20 سرویس اسباب کشی در روز در محدوده مناسبترین انخاب شما خواهد بود.

خدمات اسباب کشی و باربری در گیشا

ارسال خودروی مناسب، مجهز و مدرن ویژه اسباب کشی منزل و اداری با راننده مجرب

اعزام کادر کامل اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل

حمل و جابجایی جهیزیه عروس با سرویس VIP

جابجایی وسایل سنگین نظیر پیانو و گاوصندوق

باربری شبانه روزی - هفت روز هفته - ایام تعطیل

جهت رزرو سرویس باربری در کوی نصر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیبا بار تهران تماس حاصل نمایید

مسائل قابل توجه زمان اسباب کشی

مطالبی که در زمان اسباب کشی باید به آنها توجه کنیم!

شاید بتوان اسباب کشی را در دسته کارهای سخت قرار داد ،زیرا نیاز به یک زمانبندی و هماهنگی دقیق است تا بتوان کمی از آشوب های آن را کاهش داد.در زیر مطالبی را به شما ارائه می دهیم که بتوانید، از پس این غول بزرگ برآیید!

• یادداشت برداری: یکی از روش هایی که برای اکثر کارها به ما پیشنهاد می دهند انجام یادداشت و برنامه ریزی برای امور آتی مان است.با این کار یک مسیر و یک زمانبندی برای خودمان ترسیم می کنیم.

در واقع پیش خودمان یک دو دوتا ،چهار تایی می کنیم که ببینیم کجای مسیر قرار داریم چقدر با پایان راه فاصله داریم و برای رسیدن به انتهای مسیر چه کارهایی باید انجام دهیم. در اسباب کشی وسایلمان هم به یک چنین یادداشتی نیازمندیم .بعد از یادداشت برداری نوبت به مرحله اجرا می رسد.

• انتخاب یک گروه و یک موسسه باربری معتبر می تواند به شما کمک کند برخی از مسئولیت های خود را در قبال دادن هزینه به دوش آنها واگذار کنید و همچنین وظیفه بیمه کردن وسیله های شما را به عهده می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند حداقل، خسارت مالی شما را جبران نماید.

• برای اینکه بتوانید وسیله های خود را پس از انجام کار به راحتی پیدا کنید و یک زمان طولانی را صرف پیدا کردن آنها نکنید (وسایل شستشو،وسایل آشپزی ،اتو،چای ساز،شناسنامه و…) باید به دقت روی جعبه هر کدام به طور خوانا اسمشان را یاداشت کنید و به کارگران بگویید یک جای مشخص از ماشین را به آنها اختصاص دهند.

• سعی کنید زمانی کار اسباب کشی را انجام دهید که کارگران انرژی بیشتری داند.مثلا اول صبح…

• به هر کس از اعضای خانواده و از جمله ازفرزندان خود مسئولیتی بدهید.حداقل آنها می توانند وسایل کوچک اتاق خود ،کتاب ها،مجسمه های خود و…را درون کارتن های مناسب بسته بندی اثاثیه قرار دهند.

• بستن طناب به جعبه ها و محکم کردن آنها ،می تواند کار حمل را برای شما راحت تر کند.

• قبل ورود به مکان جدید سعی کنید وسایل قبلی را تا جایی که می توانید تمیز کنید بعد نسبت به انتقال آنها اقدام کنید.

• برای آنکه وسایل چوبیتان (میز ،کمد،صندلی و…) صدمه و آسیب نبیند و دچار خراش نشود می توانید به کمک فوم و یا پلاستیک های حبابی آنهارا محافظت کنید.

• برای اینکه فرش هایتان کثیف نشود،سعی کنید فرشهایتان را درون یک پارچه یا نایلونی بپیچید.

• بهتر است روی جعبه هایی که بسته بندی کرده اید کاغذی حاوی خلاصه ای از وسایل داخل جعبه را یادداشت کنید تا به راحتی بتوانید وسیله هایتان را پیدا کنید.

• در پایان کار اگر ازخدمات ارائه شده توسط شرکت رضایت نداشتید می توانید شکایت و نارضایتی خود را به شرکت مورد نظر اعلام کنید.شاید برای این اعلام شکایت برای شما سودی نداشته باشد اما باعث می شود آن شرکت سعی کند نواقص خود را رفع کند.

نه مورد از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

اشتباهات اسباب کشی همیشه برای ما مشکلات زیادی به وجود آورده است.

یکی از اشتباهات اسباب کشی این است که شما فکر می کنید به تنهایی می توانید خودتان اسباب کشی را انجام دهید. اسباب کشی در داخل شهر نیز می تواند بسیار پیچیده باشد و نیاز به یک برنامه ریزی درست و اصولی دارد.
از مهم ترین مشکلات اسباب کشی و خطراتی که در حین جابجایی اثاثیه پیش می آید شامل

آسیب دیدن و زخمی شدن وسایل
خراب شدن وسایل و اثاثیه
و همچنین هزینه های غیر قابل پیش بینی
می باشد.

اگر قصد دارید خودتان مسئولیت اثاث کشی را بر عهده بگیرید مشکلات و هزینه ها دور از انتظار نخواهد بود و شما باید زمان زیادی برای تحقیق و برنامه ریزی صرف کنید تا به خوبی از عهده باربری اسباب منزل خود برآیید. در این کار می توانید از کسانی که تجربه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را داشته اند کمک بگیرید همچنین می توانید با یک اتوبار مطمئن و امین نیز مشورت نمایید.

پس از آن می توانید تصمیم خود را بگیرید.

برای جلوگیری از اشتباهات اسباب کشی حتما توصیه های زیر را جدی بگیرید.

اثاث کشی در اوج زمان جابجایی
در زمانی که بیشترین جابجایی صورت می گیرد اوج زمان جابجایی گفته می شود در این زمان لیست اتوبار و باربری های خوب کاملا پر است. این زمان هر سال در بهار و تابستان می باشد از اشتباهات اسباب کشی که بسیار رایج است اسباب کشی در زمان اوج جابجایی است. اگر می خواهید حق انتخاب داشته باشید و یک اتوبار خوب و حرفه ای را برای کار اثاث کشی و حمل بار انتخاب نمایید بهتر است از سه تا چهار ماه قبل از اسباب کشی به این فکر بیفتید و از چند شرکت باربری استعلام قیمت نمایید. و با در نظر گرفتن قیمت ها و شرایط و خدماتی که شرکت اتوبار به شما پیشنهاد می دهد بهترین باربری را انتخاب کنید.

اشتباهات اسباب کشی در برآورد قیمت ها
اشتباهات اسباب کشی در برآورد قیمت باربری بسیار شایع است.

شرکت های اتوبار و باربری دو نوع قیمت به شما ارائه می دهند.

قیمت متعهدانه
قیمت غیر متعهدانه
قیمت غیر متعهدانه قیمتی است که شرکت ها بر اساس تجربه خود به شما اعلام می کنند.

این قیمتی است که همیشه پس از پایان اسباب کشی تا ده درصد به آن افزوده می شود و نمی شود تنها به این قیمت دلخوش کرد. اما قیمت متعهدانه قیمت است که شرکت های باربری پس از بررسی تمامی لوازم و اثاثیه شما برآورد می کنند و یک قیمت توصیفی همراه با سند رسمی است و پس از تایید آن شرکت ها نمی توانند قیمت ها را افزایش دهند. تمامی هزینه های لازم در این روش مشخص می شود و یک قیمت نهایی به مشتری اعلام می شود.

از اساسی ترین اشتباهات اسباب کشی این است که مشتریان اغلب فریب قیمت های ارزان و غیر متعهدانه شرکت های باربری را می خورند. در هر اثاث کشی هزینه های پنهان زیادی وجود دارد که شرکت باید تمامی این هزینه ها را برآورد نماید و به شما اعلام کند. قیمت های ارزان شرکت های باربری حتما دلایلی دارد که این دلایل ممکن است برای شما خوشایند نباشد.

با مشاوره اصولی با متخصصی دیگر اشتباهات اسباب کشی در زمینه قیمت را تکرار نکنید.

اشتباهات اسباب کشی در زمینه بیمه
هنگام جابجایی اثاثیه منزل اگر جعبه ظروف چینی مورد علاقه شما از دست کارگران افتاد و شکست چه کسی مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت. مسلما هیچ کس .

از اشتباهات اسباب کشی این است که بیمه شرکت اتوبار از قبل بررسی نمی شود.

بهتر است با شرکتی همکاری کنید که به شما بیمه باربری ارائه می نماید.

حتما چک کنید که باربری انتخابی شما چند نوع بیمه دارد. برخی شرکت ها تنها لوازم سنگین مثل یخچال را بیمه می کنند. لیست بیمه را ازاتوباربخواهید و ببینید چه وسایلی شامل بیمه می شود. اگر فکر می کنید وسایل بیشتری باید شامل بیمه شوند با شرکت در میان گذاشته و از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند. بعضی از شرکت های کوچک کارگران خود را بیمه نمی کنند به این معنی که اگر آنها در خانه شما در زمان اسباب کشی دچار حادثه شوند مسولیت آن را شرکت قبول نکرده و با شما خواهد بود.

اشتباهات اسباب کشی در جابجا کردن وسایل قیمتی
شرکت های باربری معمولا مسئولین حمل وسایل گرانقیمت مثل جواهرات را بر عهده نمی گیرند. یکی از اشتباهات اسباب کشی این است که افراد در حمل بارهای قیمتی سهل انگاری می کنند. برای پرهیز از هر گونه مشکل لوازم قیمتی مثل

سکه
اسناد رسمی
جواهرات
و ... را به خوبی بسته بندی کنید.

و خودتان مسئولیت جابجایی آن را برعهده بگیرید. می توانید آن ها را با ماشین شخصی خودتان انتقال دهید. این مطمئن ترین راه است. اگر وسایل حساس و شکننده دارید و علاقه زیادی به آنها دارید خودتان بهتر از آنها مراقبت خواهید کرد.

جابجایی حیوانات خانگی
از دیگر اشتباهات اسباب کشی عدم توجه به حیوانات خانگی است.

نگرانیهای اسباب کشی زیاد است.

گاهی شما فراموش می کنید که حیوانات خانگی تان را به خانه جدید منتقل نمایید.

مسلما نباید انتظار داشته باشید که شرکت های حمل بار حیوانات خانگی شما را بسته بندی کرده و حمل نمایند. فراموش کردن حیوانات خانگی از اشتباهات اسباب کشی است. وظیفه جابجایی این حیوانات را خودتان بر عهده بگیرید. اگر مسافت طولانی است مدارک حیوان را نیز به همراه داشته باشید. همچنین از قبل از اثاث کشی حیوان را به دامپزشک نشان داده و از سلامت آن مطمئن شوید.

سپردن مسئولیت حیوانات به افراد دیگر نیز از اشتباهات اسباب کشی است.

اشتباهات اسباب کشی در حمل و جابجایی گیاهان
از اشتباهات اسباب کشی اهمیت ندادن به گیاهان است.

بیشتر اتوبار ها مسولیت جابجایی گیاهان را بر عهده نمی گیرند.

بخصوص اگر مسیری طولانی در پیش رو داشته باشند.

در مسیرهای کوتاه بهتر است خودتان مسولیت انتقال گیاهان را به عهده بگیرید و در مسیرهای طولانی برای اینکه گیاه آسیب نبیند بهتر است آنها را به دوستانتان و یا همسایگان هدیه دهید.

روش نادرست اسباب کشی گیاهان از اشتباهات اسباب کشی است که بسیار رایج است.

اشتباهات اسباب کشی و وسایل اضافی
یکی از بدترین اشتباهات اسباب کشی حمل بارهای اضافی است.

در هر خانه وسایلی وجود دارد که از آنها هیچ استفاده ای نمی شود.

وسایلی که غیر قابل استفاده هستند را پیش از اسباب کشی به دیگران هدیه دهید و یا به دست سمساری ها بسپارید.

بهتر است اشتباهات اسباب کشی در زمینه حمل بارهای اضافی را تکرار نکنید.

و خود را زودتر از شر چنین وسایلی راحت کنید.

تهیه لیست از وسایل و بررسی نهایی آن
تهیه فهرست از کلیه وسایل بسیار مهم است.

یکی از مهم ترین اشتباهات اسباب کشی این است که شما فکر می کنید تهیه لیست ضروری نیست. با این کار مشخص می شود که شما چه وسایلی را بسته بندی کرده و داخل ماشین حمل بار قرار داده اید و چه وسایلی قرار است در منزل جدید تحویل گرفته شود. بهتر است وسایل تان را لیست کرده و در پایان از روی لیست آنها را تحویل بگیرید. شاید زمان زیادی از شما گرفته شود ولی بهتر از آن است که بعد از جابجایی متوجه شوید ظرف مورد علاقه تان و یا حتی یادگاری یک دوست را گم کرده اید.

اتوبار گیشا

باربری و حمل و نقل در محدوده گیشا با سرویس بسته بندی حرفه ای و کادر متخصص باربری + تخفیف ویژه محدوده گیشا

باربری و حمل و نقل در محدوده گیشا با سرویس بسته بندی حرفه ای و کادر متخصص باربری + تخفیف ویژه محدوده گیشا

اتوبار گیشا

خودروی باربری مجهز و موکت کاری شده

جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل

فروش تجهیزات بسته بندی حرفه ای

اعزام کارگر متخصص باربری و بسته بندی اثاثیه

جابجایی جهیزیه عروس

حمل وسائل سنگین ( گاوصندوق ، ساید بای ساید ، تردمیل ، پیانو )

هزینه مناسب و تعرفه منصفانه

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش سرویس مورد نظر با شماره تلفنهای باربری VIP تماس حاصل نمایید.

بهترین سرویس باربری و اتوبار را از ما بخواهید. سرعت در انجام ، دقت در حمل و جابجایی اسباب و لوازم منزل و اداری ، نیروی کار متخصص

اتوبار و باربری جردن

اتوبار وی آی پی تهران ، با سالها تجربه و جمع آوری تخصص لازم در امر اسباب کشی، کار را بسیار سهل کرده است .باربری جردن با بالاترین کیفیت کار در خدمت همشهریان گرامی می باشد .

اتوبار وی آی پی تهران ، با سالها تجربه و جمع آوری تخصص لازم در امر اسباب کشی، کار را بسیار سهل کرده است .باربری جردن با بالاترین کیفیت کار در خدمت همشهریان گرامی می باشد .

باربری جردن

خدمات باربری این شرکت درجردن ( آفریقا )

ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما

بر آورد زمان و هزینه ( طبق تعرفه )

اسباب کشی در کمترین زمان و بهترین کیفیت کار

اعزام کادر باربری متخصص و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری

ارسال لوازم بسته بندی مطابق با اثاثیه

اعزام نیروی متخصص بسته بندی حرفه ای

اعزام نیروی خانم در صورت سفارش برای محیط های زنانه

مناسب ترین خدمات اتوبار و باربری در جردن را با یک تماس ازاتوبار وی آی پی تهران بخواهید

لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن دفتر شمال تهران 22380176 22381218 تماس حاصل نمایید.

باربری در محدوده پونک

باربری در محدوده پونک

بهترین و با کیفیت ترین خدمات اسباب کشی و بسه بندی اثاثیه منزل و اداری را از برترین شرکت باربری پونک بخواهید. زیبا بار برند برتر اسباب کشی حرفه ای در محدوده غرب تهران

باربری در محدوده پونک

بهترین و با کیفیت ترین خدمات اسباب کشی و بسه بندی اثاثیه منزل و اداری را از برترین شرکت باربری پونک بخواهید. زیبا بار برند برتر اسباب کشی حرفه ای در محدوده غرب تهران

شرکت باربری تهران پونک

زیبا بار تهران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های حمل و نقل و باربری در تهران خدمات گسترده خود را در زمینه اسباب کشی اداری و منزل در محدوده غرب تهران و بویژه در پونک ارائه مینماید.

شرکت باربری زیبابار مفتخر به لوح تقدیر مردمی با جلب رضایت حداکثری در زمینه حمل و نقل و باربری در تهران.

خدمات اسباب کشی در پونک

اسباب کشی حرفه ای بصورت سرویس کامل و جداگانه

بسته بندی اثاثیه منزل با جدیدترین لوازم روز

خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت شبانه روزی

حمل جهیزیه عروس در محدوده پونک و غرب تهران

جابجایی لوازم و وسایل سنگین

اعزام خودروی باربری مسقف جهت حمل اثاثیه

اگر قصد اثاث کشی دارید و یا به هر دلیلی میخواهید وسایل خود را از نقطه به نقطه دیگر جابجا کنید اتوبار زیبا بار بهترین و مناسبترین سرویس باربری را در محدوده پونک و غرب تهران ارائه مینماید.

کافیست با شماره تلفنهای زیبا بار تهران تماس حاصل نمایید !

انتخاب شرکت مناسب باربری

حداقل با 3 شرکت حمل بار و اثاثیه مذاکره کنید ، ار آنها بخواهید که به جای ایمیل و شماره تلفن ، حضورا به منزل یا محل کارتان بیایند و شرایط را بسنجند . تکلیف خانه را انجام دهید : در مورد شرکت های باربری و شرایطشان کمی تحقیق کنید زیرا شرکت های باربری قسمت بزرگی از شکایات مردم را در بر دارند

حداقل با 3 شرکت حمل بار و اثاثیه مذاکره کنید ، ار آنها بخواهید که به جای ایمیل و شماره تلفن ، حضورا به منزل یا محل کارتان بیایند و شرایط را بسنجند . تکلیف خانه را انجام دهید : در مورد شرکت های باربری و شرایطشان کمی تحقیق کنید زیرا شرکت های باربری قسمت بزرگی از شکایات مردم را در بر دارند

نکات لازم جهت حمل اثاثیه و انتخاب شرکت مناسب باربری

اگر خودتان اثاث کشی کنید حتما هزینه کمتری را می پردازید . البته شرکت های باربری در زمینه بسته بندی وسایل و روش هایی دارند که به مشتریان خود ارائه می کنند .

اما نکاتی که باید قبل از شروع این پروسه به آن توجه کرد عبارتند از :

کار هایی که باید بکنید ، چقدر بزرگ است : تفاوت در میزان بار است . اگر نوجوانی هستید که از کالج به خانه یا برعکس در حال حرکتید ، بسته بندی اثاثیه بسیار راحت تر از اینست که به خانه ای چند خوابه در حال حرکت باشید .

استقامت شما و کسی که به شما کمک می کند : حواستان باشد که خود را خیلی خسته نکنید . عجله به هیچ چیزی کمک نمی کند .چه جسمی و چه روانی .

هزینه ها بیشتر از آنچه فکر می کنید خواهد بود : هزینه لوازم (جعبه، نوار، نشانگر، نایلون حباب ، طناب) ، بنزین و یا هزینه شام و ناهار کسانی که به شما کمک می کنند ، از مواردی است که شاید غیر منتطره باشد .

چگونه شرکت یا هر سرویس دهنده ی باربری و اسباب کشی را استخدام کنیم ؟

حواستان به زمانبندیتان باشد : در اوایل و اواسط ماه معمولا اسباب کشی بیشتر انجام می شود ، در روز های آخر هفته نیز به همین ترتیب است .پس شاید مفید باشد که مرخصی بگیرید ، روزی در وسط هفته را انتخاب کنید تا کیف پولتان کمی سود کند .

بعضی از کارهای اسباب کشی را خودتان انجام دهید : جعبه هایتان را ببنید ، فرش را جمع یا لوله کنید ، تخت یا میز و وسایلی که نیاز به جداسازی دارند را جداسازی کنید .

اگر کسی را استخدام می کنید : حواستان باشد که شما می خواهید کسی که استخدام کرده اید مطمئن ، مواظب و دقیق باشد و شما را بیش از حد سرکیسه نکند.

حداقل با 3 شرکت حمل بار و اثاثیه مذاکره کنید ، ار آنها بخواهید که به جای ایمیل و شماره تلفن ، حضورا به منزل یا محل کارتان بیایند و شرایط را بسنجند .

تکلیف خانه را انجام دهید : در مورد شرکت های باربری و شرایطشان کمی تحقیق کنید زیرا شرکت های باربری قسمت بزرگی از شکایات مردم را در بر دارند.

کمی از بار خود را سبک کنید : به نحوی که وسایلی که لازم است را برای فروش ، خیریه یا دور انداختن جدا کنید .

ذخیره پول برای وسایل بسته بندی : به جای خرید جعبه از جعبه های مجانی استفاده کنید ، از سوپرمارکت ها یا جا هایی که کارتن عمده به قیمت ارزان می فروشند خرید کنید .

نکات بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل پیش از اسباب کشی با رعایت یکسری نکات ، کار شما را در بازکردن و چیدمان اثاثیه بعد از حمل بار بسیار آسان خواهد کرد برای صرفه جویی در وقت و انرژی از این نکات پیروی کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل پیش از اسباب کشی با رعایت یکسری نکات ، کار شما را در بازکردن و چیدمان اثاثیه بعد از حمل بار بسیار آسان خواهد کرد برای صرفه جویی در وقت و انرژی از این نکات پیروی کنید


نکات بسته بندی اثاثیه منزل

در هنگام بسته بندی اثاثیه لازم به ذکر است که :

استفاده از کارتن ها ی محکم پنج لایه

کارتن پنج لایه بهترین گزینه برای حمل بار می باشد زیرا نسبت به دیگر کارتن های موجود از مقاومت بالاتری برخوردار است و براحتی پاره نمی شود .

بسته بندی کتاب و ظروف چینی

سعی کنید کتابها را در کارتن های کوچک و محکم بسته بندی کنید تا حمل آنها آسان شود . در هنگام بسته بندی ظروف چینی ، آنها را در نایلون حباب دار بپیچید و برای ایمنی بیشتر ظروف را در وسط کارتون قرار دهید . همچنین با کمک لباسهای کهنه و قدیمی می توانید مابین لوازم شکستنی برای حفاظت بیشتر بهره بگیرید .

کارتن ها را درست بسته بندی کنید

برای داشتن کارتن محکم تر کف آنها ، بین درزها را نوار چسب بصورت افقی و عمودی بزنید . با توجه به نوع وسایل ، آنها را داخل نایلون حباب دار یا روزنامه بپیچید . بعد از پر شدن در کارتن را بسته و نوار چسب و کناره های کارتن را برچسب بزنید و روی برچسب محتویات داخل کارتن و محل قرار گیری آنها را یادداشت کنید .

وسایل داخل دراور و کمدها را خالی کنید

وسایل داخل کمد و دراور را حتما خالی کنید ،زیرا در هنگام حمل ،هم به بدنه ی خود کمد فشار می آید و هم باعث می شود وسایل داخل کمد جابجا و بهم ریخته شوند و کارهای شما را پس از اسباب کشی چند برابر کنند .

وسایل مشابه را با هم بسته بندی کنید

برای مثال داروها را با وسایل ریز آشپزخانه داخل یک جعبه نگذارید زیرا زمان بازکردن وسایل با هم قاطی شده و تفکیک آنها شما را گیج می کند . روی کارتن وسایل شکستنی حتما قید شود " شکستنی ، با احتیاط حمل شود ! " همچنین وسایل سنگین را کف کارتن و وسایل سبک تر را رو قرار دهید .

کارتن ها را برجسب بزنید

اگر زمان بسته بندی اثاثیه محتویات داخل کارتن ها را مشخص نکنید زمان ورود به خانه جدید حتما برای قرار دادن هر جعبه در جای مشخص خودش دچار مشکل خواهید شد . باز کردن جعبه ها برای اطلاع از داخل آنها و تعیین مکان شان کار سختی است و نشان از بی تجربگی دارد پس هر کارتن را لیبل بزنید و محل مورد نظر ، محتویات و متعلق به چه کس است را روی برچسب قید کنید .ترجیحا لیبل را کنار جعبه بزنید نه روی آن.

پایه های مبل و اتصالات وسایل را جداگانه بسته بندی کنید

هنگام جابجایی ممکن است چرخ های مبل ها کنده شوند . بنابراین قبلا آنها را جدا کنید و با برچسب مشخص کنید مربوط به کدام مبل است . این روش در مورد قاب عکس و آینه و تابلوها و ... هم صدق می کند . پیچ و وسایل تابلوها و پرده و ... را جداگانه با قید متعلق به کدام وسیله است بسته بندی کنید . این قبیل کارها اغلب نیاز به حوصله و زمان بیشتر دارد ولی مطمئن باشید در انتها کار از این حوصله و زمانی که مصرف کردید لذت خواهید برد .

جمع کردن و بسته بندی وسایل را زودتر شروع کنید

منتظر آخر هفته نباشید و شروع به جمع کردن وسایل کنید . بسیاری از وسایل که تا زمان اسباب کشی نیازی به آنها ندارید را چند ماه زودتر بسته بندی کنید .

باربری شهر زیبا

باربری شهر زیبا متخصص در امر باربری ، حمل و بسته بندی با در اختیار داشتن نیروهای آموزش دیده و توانمند برای جابجایی اثاثیه
سرویس اتوباربری در محله شهر زیبا با نیروهای متخصص باربری
اتوبار تکبار تهران در جهت توسعه فعالیتهای خود و رفاه همشهریان عزیز ، دفتر باربری در شهرزیبا را گشوده است .
خدمات باربری در شهرزیبا
ارائه مشاوره ویژه نحوه جمع و بسته بندی و جابجایی اثاثیه
ارسال خودرو متناسب با اثاثیه شما
ارسال تجهیزات بسته بندی لوازم ویژه اسباب حساس و آسیب پذیر
اعزام نیروهای ماهر و توانمند برای حما و جابجاییه اسباب و لوازم سنگین و بد بار
حمل و جابجایی جهیزیه عروس و لوازم اداری
جهت سفارش سرویس با شماره تلفنهای 44488581 - 44363575 تماس حاصل نمایید.
اتوبار تکبار تهران برترین شرکت حمل و نقل و باربری در شهر زیبا
123